Ompas yllättävän masentunut olo. Hyvä puoli on kai se, ettei ole tylsää: Ei nimittäin huvita tehdä yhtään mitään. Ja silloin kun ei huvita tehdä mitään, etkä tee mitään, niin teet silloin juuri sitä mitä haluat, ja silloin ei ole tylsää. Outoa mutta niin se on. Vähän on yksinäinen ja turha olo kun ei oikeesti tee mieli tehdä yhtään mitään. Mulla on Skull Candyn kuulokkeet päässä ja se möykkä hukuttaa kaikki muut äänet, ja ainoo asia mitä halan tehdä on istua tietokone tuolilla, sulkea silmät, ja istua siinä kunnes pääsen nukkumaan. Huomenna luen sitten teollisen kokoonpanon kokeeseen... Oih kuinka ihanaa... Ostin fablen, oon hakannu sitä jonki verran, mutta ny ei huvita. Left4Dead tuntuu paremmalta peliltä jokasen pelatun conquestin jälkeen.

 

Mutta koksa olen luvannut itselleni tekevän tämän, niin teempäs sen nyt. Nyt skannaan sitten koulusta saamieni monisteiden valkoisia... oli joskus valkoisia kääntöpuolia jonne olen ajankulukseni tuhertanut...

(BTW, joitaki saattaa kiinnostaa käyä kattoon mun DA account tai Livis jossa on muita kuvia mitä ei täs näy, mut sinne voitte löytää tienne sivun oikealta laidalta, laatiksota jossa on listattu "täältäkin minut löytää" linkkejä)

Nauttikaa.

Ensin nämä epäselko kuvat kännykästäni... Näitä raasuja ei muualle ole tallennettu.

Tämä alempi kuva on yksi parhaiten onnsituneimmista (ja yksi ensimmäisistä piirtämistäni) kuvista naisesta.

Ja nyt ihan rakastamani -87 vuojen scannerini pariin <3

Tämä tulee oleen viimenen mangatyyliin piirretty kuvani. en pidä mangasta piirtotyylinä. Ei ole minua.

Tää on eka kuva jonka piirsin Ensimmäisinä päivinä, ensimmäisellä luokallani ensimmäisessä amiksessani.

Ja tässä kaikki piirrustuksen töherrykset! Palaan piakkoin puskemaan tänne nukkeja ja yhen animaation... koska on tämä sai mut piristymään hetkellisesti :3