Hello taas! Ei ole sarjista tarjolla nyt koska ei ole scanneria, ja kannettavalla en nyt ala piirtämään. aseena paint ja kannettavan mini hiiri jolla ei piirrä mitään. Anteeksi vain. Mutta hyviä uutisiakin olisi!

Olen ollut täällä duunissa jo jonkin aikaa, ja ajatelin työstää vielä kuun jos vähän pitempäänkin. Eli ei päivityksiä vähään aikaan. Olen jo miettinyt mitä sillä rahalla tekisi. Ehkä investoin sen wacomiin! Eikö kuulsotakin loistavalta! olen suunnitellut ostavani jonkin A5 tai A6 piirtopöydän ja laadun perässä olen. Mutta kovin hintava ei saisi olla, jossain 100 tienoilla. Onko ehdottaa mitään? Jotain tiettyä wacomin mallia? Vai tiedätkö paremman? Kerro toki.

Lisää hyvä uutisia! Katsoin osmosis jones leffan uudestaan, ja ihastuin taas niihin hahmoihin. Olen yrittänyt opetella piirtämään niitä, ja ehkä vielä opinkin. jostain kumman syystä Thrax on 100 kertaa helpompi piirtää kuin Ozzy, mutta kyllä minä vielä opin! On paljon aikaa harjoitella! Aloitin myös kirjoittamaan Ficciä aiheesta, ja uskon että se menee hyvin. Aiha on mielessä ainakin joten kuten, ja olen sitä hitusen jo alottanutkin. Siinä pyrin pitämään hahmot mahdollisimman hyvin luonnollisina ja ja In Character, sekä pyrin pitämään kaiken realistisenä ja todenomaisena. Eli kylmä kova totuus reaalimaailmasta on tulossa. Kuulsotaa hyvältä. Ei mitään "elämä on ihanaa, tehdään ozzylle 100 onnellista söpöä pienta lasta (mpreg) ja aivan ihana rakkaus suhde ja onnea ja mammonaa ja rakkautta kaikille!" Ei tällaista. Ei elämä ole tuollasita. Kylmä totuus kehiin pliis!

Mutta mutta. Ei ole mitään erikoisempia. töissä menee hyvin. työtä on tehty ja rahaa tienataan. Nyt on aikaa rauhoittua piirtämään ja kirjoittamaan mikä on tietenkin hyvä.

Eli siinä päivät tiivistettynä. kahdeksaksi töihin ja toitä jonnekkin puolelle iltaa, ja sitten vapaa aika koneella netissä surffaten, piirtäen ja kirjoittaen. Hyvin menee siis.

Mutta kertokaa ihmeessä mitä mieltä olette, mikä piirtopöytä on paras. Auttakaa minua valitsemaan hyvä piirtopöytä!